Aan de slag als

Engineer in de ict

Aan de slag!

Als Engineer in de ICT bij Unica hoef je je geen moment te vervelen! Want elke werkdag is anders. Samen met je collega’s stort je je vol enthousiasme op allerlei ICT-uitdagingen. Door heldere communicatie, kennisdeling en een goede werkverdeling draag jij eraan bij dat onze klanten altijd de beste service krijgen. Je werkt in de vroege ochtenduren, ’s middags of laat in de avond. Samen met je collega’s sta je klaar om problemen op te lossen en Unica-klanten te ondersteunen. 

Dit ga je doen

Als Engineer in de ICT bij Unica begint jouw vroege dienst om 7:00 uur. Je opent de monitoringstools en bekijkt de status van de klantsystemen. Zijn er kritieke meldingen binnengekomen? Samen met je collega’s in het klantenteam pak je urgente problemen aan. Bijvoorbeeld een netwerkprobleem bij een klant die niet in de systemen kan inloggen.
Heb je dagdienst? Dan begin je om 8.00 uur. De middagdienst start om 09.30 uur. Tijdens een stand-up meeting worden dan de belangrijkste taken en uitdagingen van de dag besproken. Het kan zijn dat je contact moet opnemen met een klant, van wie de servers niet goed functioneren. Met jouw kennis en handigheid heb je het probleem in een paar uur opgelost.
Aan de slag Als Engineer op de Managed Services-afdeling van Unica ICT Solutions hoef je je geen moment te vervelen! Want elke werkdag is anders. Samen met je collega’s stort je je vol enthousiasme op allerlei ICT-uitdagingen. Door heldere communicatie, kennisdeling en een goede werkverdeling draag jij eraan bij dat onze klanten altijd de beste service krijgen. Je werkt in de vroege ochtenduren, ’s middags of laat in de avond. Samen met je collega’s sta je klaar om problemen op te lossen en Unica-klanten te ondersteunen.
Dit ga je doen
Als Engineer ict begint jouw vroege dienst om 7:00 uur. Je opent de monitoringstools en bekijkt de status van de klantsystemen. Zijn er kritieke meldingen  binnengekomen? Samen met je collega’s in het klantenteam pak je urgente problemen aan. Bijvoorbeeld een netwerkprobleem bij een klant die niet in de systemen kan inloggen.
Heb je dagdienst? Dan begin je om 8.00 uur. De middagdienst start om 09.30 uur. Tijdens een stand-up meeting worden dan de belangrijkste taken en uitdagingen van de dag besproken. Het kan zijn dat je contact moet opnemen met een klant, van wie de servers niet goed functioneren. Met jouw kennis en handigheid heb je het probleem in een paar uur opgelost.
Tijdens de lunchpauze kun je je rondetijd op Monza verbeteren op de Playseat in de relaxruimte. Of  ga je met een paar collega’s even lekker naar buiten voor een gezonde lunchwandeling.

Heb je avonddienst? Dan begint jouw werkdag om 14:30 uur achter je bureau thuis. Je logt in en controleert de meldingen die overdag zijn binnengekomen. Als je een dringende vraag krijgt, bijvoorbeeld van een klant die problemen heeft met zijn mailomgeving in M365, schakel je met je servicedeskcollega’s. In een Teams-meeting bespreken jullie het probleem met de klant, waarna jullie aan de slag gaan. Als ook dit probleem is opgelost, blijf je beschikbaar voor eventuele late meldingen en houd je nauw contact met het team via chat en video. Klaar om de volgende klant te helpen!

Opdracht-gevers waar we trots op zijn!

Ga jij hier binnenkort met Unica aan de slag? Van ziekenhuis tot kantoorgebouw en van grote tot kleine opdrachtgevers: wij werken met trots aan allerlei technische oplossingen!

Loop jouw
droombaan niet mis!

Stel een job alert in en wij houden je automatisch op de hoogte van nieuwe en relevante vacatures!